FORUM tiptiens
tiptiens
http://www.aboutchirumbero.tk
A
annelies 01/03/2005 19:49
83.134.91.*

zondag

hey

wie gaat er allemaal nu zondag na de chiro

gauwja na da ding van diezie daar eh up de markt ?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

F
floiriene 11/03/2005 19:01
81.240.144*
en tis goed om te komen slapen zu!!!

whahaaaaaaaaaaaaa yeahaaa shiek shiek shiek kziet hjil zitn, fête!!!

en ton kuw de donderdag twuk doen en ak vree slijm kunk vragen ofdaj de donderdag ook mag slapen aj gi da gaat mogen of ton omgekeerd zodaw samen kunnen na tschoole!!!

en wuk doen junder achter de examens???

dedie die der emn jaja valerie en annelies tis nie fair!!!kzegge kik joen dadde!!! mo kzie dat wel zitten zu!!! die examens!!!

zeg en en jundr dan gedaan de woensdag om twaalf uur? wijdr tien tien emn we gedaan yeaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa mo kai gheoord dat barnum eerst twee uurn studie eet en ton examen fysica ak mij nie vergis en tcollege? vms?

H
HaNnE 11/03/2005 19:07
81.11.164.*
hoi!

ja euhm wiender ebn de woensdag twaalf uur gedaan en webben eerst studie en euhm de meeste peisk studie en fy mo wiender stu en che dusja moja wijder begunn gelijktijdig me de andere derdes met als gevolg da wijder (wetenschappen) 3 keer studie ebn dus das wel vreee handig moja nje tbegunt ol direct goe vant weekend leer leer moja foert achter die anderhalve week ist twee weekjes vakanse ! hehe

en achter de exaams verzekers were me een paar bij een twiene thuis gaan en filmke kijken enzo sjiek sjiek

doei doei

en succes ollemale !!!

E
Eva 13/03/2005 19:08
213.224.211.*
hela

wiender en twaalven gedaan, en tis 2 uur studie en ton wiskunde! kujt joe voorsteln, als latste examen! WISkunde!!!!!! moja

we moetn mo verlange no de vakantie é, anders....

allej ciao

en veel suc6 é!

Eva

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |